E-poe müügitingimused

Müügitingimused

Veebipoe agalerii.ee (edaspidi: veebipood) omanik on OÜ Autoriehe, registrikood 10038067,

aadress Vabaduse väljak 6, Kesklinna linnaosa, Tallinn, 10146 Harjumaa.

Müügilepingu üldtingimused

A-Galerii veebipood müüb osaühingule Autoriehe kuuluvas kaupluses A-Galerii müüdavaid tooteid (edaspidi: kaup).

Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: klient) ja internetiaadressil agalerii.ee asuva ostukeskkonna omaniku Autoriehe OÜ (edaspidi: veebipood) vahel seoses veebipoest toodete ostmisega. Sätestamata tingimuste puhul lähtuvad müüja ja ostja õigusaktidest tulenevatest nõuetest.

Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi muuta. Muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures. Veebipoes kuvatavad tootefotod võivad veidi erineda kauba tegelikust väljanägemisest. Toodete hinnad või kauba saadavus võivad muutuda ette teatamata.

Tellimuse vormistamine

Veebipoest on kõige mugavam kaupa tellida siis, kui olete registreerunud veebipoe kasutajaks. Sel viisil näeb lehelt „Minu konto” jooksvalt enda kasutajateavet ja oma tellimuste värskeimat seisu. Pärast registreerumist on ostjal kehtiv kasutajanimi ja parool, mille abil saab veebipoodi alati sisse logida ning oste teha.

Ostmiseks tuleb agalerii.ee veebipoest välja valida soovitud tooted ja lisada need ostukorvi. Ostukorvis olevaid tooteid saab vaadata, ostukorvist eemaldada, nende kogust muuta või nende tellimuse vormistada, klõpsates nupul „Vaata ostukorviˮ. Olles veendunud toodete ja koguse sobivuses, tuleb klõpsata nupul „Mine kassasse”.

Kassa lehel tuleb ostjal täita nime, aadressi, e-posti ja telefoni väljad. Teabe täpsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohaletoomine, mistõttu palume kontrollida, kas kõik andmed on korrektselt sisestatud. Kassa lehel saab valida tarne ja arve jaoks erineva aadressi.

Järgmisena tuleb valida kassa lehelt sobilik saatmis- ja makseviis, mille täpsemad kirjeldused on toodud allpool. Kui kõik andmed on kontrollitud, peab vajutama nuppu „Esita tellimus”, et tellimus kinnitada. Seejärel suunatakse ostja vastavalt valitud makseviisile kauba eest tasuma pangalingi kaudu või krediitkaardiga. Õnnestunud makse korral saadetakse tellimusse märgitud e-posti aadressile eduka ostu kohta kinnitus.

Müüja jätab endale õiguse loobuda tellitud kauba müügist, kui toote hind või omadused ei vasta tõele inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu süsteemis, tellitud kaup on laost otsa saanud või kui ostja ei vasta käesolevate veebipoe kasutustingimuste nõuetele. Sellisel juhul võtab müüja ostjaga ühendust ja tagastab tasutud summa või pakub asendustoodet.

Kui ostjal tekib toodete või tellimuse vormistamise kohta küsimusi, saab need esitada müüjale e-posti aadressil tellimused@agalerii.ee.

Leping jõustub alates tasutava summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud rahasumma (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Makseviisid

Müüja kasutab maksete lihtsaks ja turvaliseks kogumiseks Maksekeskus ASi makselahendust. Nii saab kauba eest tasuda mugavalt Swedbanki, SEB, LHV, Nordea, Danske Banki ja Krediidipanga pangalinkidega ning MasterCardi või Visa krediitkaardiga. Maksete vastuvõtmisel kasutatakse valuutana eurot.

Pangalingiga makstes on automaatselt makse saajaks märgitud Maksekeskus AS või Autoriehe OÜ. Visa või MasterCardi makse puhul ilmuvad ostja pangakonto väljavõttele Autoriehe OÜ rekvisiidid.

Kohaletoimetamine

Kauba saab pärast ostu kätte esinduskauplusest aadressil Hobusepea 2, Tallinn, või kasutades Omniva kohaletoimetamisteenuseid.

Kauba saatmise kulud kannab ostja ja vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Omniva kaudu saab kauba tellida endale sobivasse pakiautomaati või postkontorisse või kasutada kulleriteenust. Omniva pakiautomaadid asuvad 31s Eesti suuremas asulas, kuhu saab pakile järele minna iga päev ja ööpäev läbi. Pakiautomaadid asuvad käidavates kohtades õues ja neile pääseb alati ligi.

Tellides kauba valitud pakiautomaati, jõuab kaup kohale viie tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Sooritades ostu esmaspäevast reedeni enne kella 17 või laupäeval enne kella 15, toimetab müüja kauba Omnivale samal päeval. Pühapäeval tehtud ostud paneb veebipood teele esmaspäeval. Kui toode jõuab pakiautomaati, teavitatakse klienti SMSiga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ja hoiutähtaja lõppu.

Klient on kohustatud säilitama kauba pakendil oleva triipkoodi kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni, et kaup vajaduse korral ümber vahetada või tagastada.

Eesti-sisesed saadetised jõuavad pärast seda, kui veebipood on kauba teele pannud, ostja määratud pakiautomaati üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Väljastpoolt Eestit toimetame kauba kohale 7 tööpäeva jooksul ning edasine sõltub sihtkohariigi postiteenusest.

Valides transpordiviisiks Omniva kulleri, tuuakse kaup valitud aadressile 2–4 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Omniva kuller toob ostjale paki koju või tööle, toimetades saadetisi kõikjale Eestis ilma geograafiliste piiranguteta. Kuller helistab saajale ette, et leppida kokku sobiv kättetoimetamise päev ja kellaaeg. Kui kulleril ei õnnestu ostjat tabada, teavitatakse ostjat SMSi või e‑kirja teel, et pakk on saabunud postkontorisse. Lisaks jätab kuller ostjale postkasti paberteate.

Valides kauba kättesaamise kohaks Omniva postkontori, saab tellitud kauba kätte 2–4 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Kui kaup jõuab postkontorisse, saadetakse kliendile SMS sellekohase teavitusega.

Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima, kas tema esitatud kontaktandmed on õiged. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ega arusaamatuste eest juhul, kui need on tingitud sellest, et klient on esitanud tellimuse vormistamisel ebatäpsed või -õiged andmed.

Erandjuhul on veebipoel õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Juhul kui kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on klient kohustatud sellest veebipoodi teavitama, saates kirja e-posti aadressile tellimused@agalerii.ee.

Transporditeenuste hinnad on toodud kassa lehel.

Taganemisõigus või tellimuse tühistamine

Juhul kui ostja soovib tellimusest loobuda ja müüja ei ole veel jõudnud tellimust teele panna, on võimalik tellimus tühistada. Tellimuse tühistamise soov tuleb esimesel võimalusel esitada helistades A-Galerii telefonile +372 5105036 või saata kiri e-posti aadressil tellimused@agalerii.ee, tuues välja tellimuse numbri ja makserekvisiidid (oma nime ja arvelduskonto numbri).

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, nagu on lubatud kaubaga tutvuda füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või sellel on kasutamis- või kulumismärke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tagastusõigus ei kohaldu, kui toode ei ole originaalpakendis või kui pakend ja/või toode on rikutud. Sel juhul ei tagasta müüja ostjale kauba eest raha ega võta toodet tagasi ning toimetab selle uuesti ostjale.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e‑posti aadressile tellimused@agalerii.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastatav ese ei vasta tellitule (nt vale või defektiga ese). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodil kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba ostjale viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva kauba tagasi saanud.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

Esimese kuue kuu jooksul kauba üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Selle eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile tellimused@agalerii.ee või helistades telefonil +372 5105036

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood ei võta vastutust kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba hooletu käsitsemise tõttu.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks, kauba saatmiseks ostjale ning oluliste toodete või teenuste uudiste edastamiseks, välja arvatud juhul, kui ostja on avaldanud soovi selliseid uudiseid mitte saada.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõttele selleks, et kaup kohale toimetada.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-posti teel saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest meile teada meilitsi või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on veebipoe suhtes pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile tellimused@agalerii.ee või helistada telefonil +372 5105036.

Kui ostja ja veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Selle komisjoni pädevuses on lahendada vaidlusi, mis tulenevad ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava üksuse poole.

 Küpsiste kasutamine

A-galerii kasutab oma veebilehel ajutisi küpsiseid, et leht toimiks tõrgeteta. Küpsised on väikesed failid, mis teisaldatakse kasutaja arvutisse ja mida veebiteenuse osutamisel kasutatakse sessioonide säilitamiseks. Nende eesmärk on mäletada ning abistada veebilehe kasutajat.

Küpsised sisaldavad teavet, mida ei saa personaalselt identifitseerida. Neid kasutatakse näiteks ostja määratud valikute salvestamiseks, statistika koostamiseks ja selle tuvastamiseks, kuidas veebipoe külastajad veebilehte kasutavad. See teave võimaldab arendada veebikeskkonda veelgi kasutusmugavamaks ja esitada veebilehtedel külastajaspetsiilist infot.

Kasutajad võivad oma veebilehitsejates keelata küpsiste vastuvõtmise, ent see võib põhjustada tõrkeid veebilehtede külastamisel.